piątek, 25 września 2015

Kolejna informacja!

Dobra... 1...2...3...

REAKTYWACJA! 

Tak! Koniec lenienia się z mojej strony! Właśnie zabieram się za kończenie rozdziału i mam nadzieję, że dodam go jeszcze w ten weekend!
Niemożna się tak długo lenić.... Przepraszam, że dopiero teraz o tym piszę, ale trzeba było skupić się na nauce, skupiłam się, więc teraz trzeba skupić się na pisaniu ^^

Na wstępie chciałam też ogłosić kilka spraw:

  • Co jakiś czas na blogu pojawiać się będzie... mh.. nazwę to inny rozdział. Będzie to rozdział pisany w trzecioosobowej narracji, oraz będzie powiązany z innymi rozdziałami, ale o tym dowiecie się później
  • Mniej ważna informacja, zmieniłam nazwę. Od teraz jestem "Ashi", zmiana taka, ponieważ po prostu skoro już prawie wszędzie używam właśnie niej, to czemu by nie tutaj.
  • Wszystkie ważniejsze pytania, albo po prostu kontakt ze mną znajdziecie na moim asku, spokojnie nie gryzę, a i pytania mogą być z anonima, niemniej wolałabym bez niego, ale znam życie. Link do aska znajduję się tutaj: KILK
  • Być może niedługo pojawi się jeden, niewielki one-shot, kompletnie niezwiązany z niczym na tym blogu, ale myślę, że mnie nie zabijecie
  • Mam nadzieję, że ci którzy zostali tutaj wybaczą mi moje wielkie lenistwo oraz to, że szkoła jednak nie była dla mnie miła na początku ale stwierdziłam, że jeśli teraz nie zacznę to z braku czytelników będę musiała zakończyć pisanie

Dziękuję i życzę wam udanego dnia, popołudnia, nocy, kiedy to tam czytacie :3 


10 komentarzy:

  1. Taka dobra wiadomość<333333333333333333333333333
    Czy łanszot Izakine? XDDDDDDDDDDD
    Plz, powiedz, że tak XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, starałam się! xD

      I yep, tak to właśnie o tym ten łanszot xD

      Usuń
    2. Btw skapłam się, że u Ciebie jest jeszcze stara wersja mojego bloga.. jakbyś zmieniłaa... to byłabym wdzięczna xDD

      Usuń
    3. Już zmieniam, tak bardzo Ashi leń xDD

      I ten zaciesz :D

      Usuń
    4. Dzięki xD
      Btw dla mnie chyba zawsze już pozostaniesz CP XDDDD

      Usuń
  2. Woooo!! I tak w sumie nie czytam, ale nadrobię! Obiecuję! Zacnie, zacnie tak w ogóle. Powodzenia! :333

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak!!! Nareszcie!!! Cieszę się że nareszcie będzie nowy rozdział ❤ Codzienność wchodzę i już nie mogłam się doczekać :) Z braku nowości przez wakacje przeczytałam jeszcze raz wszystko od początku 😉 Czekam na dokończenie sytuacji z Mattem i Jackiem XD

    Życzę weny i pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Łoboże! Ale super! A już zaczynałam myśleć ze zostawisz tego bloga by żył własnym życiem,cieszę siw bardzo na rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowkoncu!
    No juz myslalam zenie wrocisz xDD
    Ciesze sie ^^

    OdpowiedzUsuń